❇️درخواست سفارش: سالنماهای 1403 ⭕️ مهلت ارسال فرم سفارش: 20دی ماه 1402 جامعه مهندسان مشاور ایران، با توجه به اعلام نیاز و پیشنهاد اعضای محترم، در نظر دارد همانند سال­های قبل، اقدام به چاپ سالنمای سال 1403نماید. در این راستا پیشنهاد تأمین‌کنندگان متعدد با رویکرد انتخاب گزینه باکیفیت که از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد، […]

تاریخ :

درخواست سفارش: سالنماهای 1403

❇️درخواست سفارش: سالنماهای 1403

⭕️ مهلت ارسال فرم سفارش: 20دی ماه 1402

جامعه مهندسان مشاور ایران، با توجه به اعلام نیاز و پیشنهاد اعضای محترم، در نظر دارد همانند سال­های قبل، اقدام به چاپ سالنمای سال 1403نماید. در این راستا پیشنهاد تأمین‌کنندگان متعدد با رویکرد انتخاب گزینه باکیفیت که از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. اگرچه به‌دلیل شرایط رکود تورمی کشور، نوسان قیمت‌ها و تأثیر مستقیم آن بر قیمت کاغذ، فرآیند چاپ و صحافی، افزایش قیمت‌ سالنما را به همراه دارد؛ با این وجود هیأت رئیسه جامعه با بررسی پیشنهادهای مالی متعدد سعی نموده است، مناسبت‌ترین بهای تمام‌شده با کیفیتی درخور را با توجه به شرایط کنونی به استحضار اعضای محترم برساند.

1 سالنمای قطع وزیری جلد ترمو نفیس رنگ مشکی با حکاکی لیزری 000ر990ر1
2 سالنمای قطع رقعی جلد گالینگور نفیس ـ رنگ مشکی
با حکاکی لیزری پشت جلد
000ر499ر1
3 سالنمای رومیزی هرماه در یک صفحه ـ دارای پلاک نام جامعه 000ر600

 

خواهشمند است با بررسی دقیق فرم پیوست و تکمیل آن، حداکثر تا تاریخ 20/دی‌ماه/1402، نسبت به ارسال فرم نهایی سفارش سالنما اقدام فرمایند. بدیهی است با توجه به فرآیند طولانی چاپ و تحویل، امکان تغییر، حذف و افزایش در فرم سفارش و یا تمدید مهلت پیش‌گفته، میسر نیست.

▫️فرم سفارش سالنما : فرم